בסיפור שהתחלתי ללמד הייתה נקודת מבט רטרוספקטיבית של מספר שמספר דברים על ילדותו.
הכנתי מצגת הקדמה שתקרב את נקודת המבט לתלמידים.
היו שתי פעילויות שקשורות לנקודת המבט.
זאת הייתה המשימה הראשונה- היא משימה של אנלוגיה
כולנו זוכרים חוויות ילדות ישנות.
כתבו במחברת, תיאור ובו התרחשות של:
א. אירוע אחד מילדותכם בו אתם זוכרים את עצמכם שמחים.
ב. אירוע אחד מילדותכם בו אתם זוכרים את עצמכם עצובים.
בבית-
ג. שתפו בן משפחה באירועים אותם כתבתם - האם הם זוכרים את ההתרחשות כפי שזכרתם אותה אתם?
התלמידים שיתפו בדברים מאוד מעניינים בכיתה- הרבה סיפרו שהורים זכרו דברים אחרים ושהם גילו דברים שלא ידעו על אירועים שהתרחשו בעבר הלא רחוק.
משימה שנייה הייתה להתייחס לפוסט מהרשת שמצאתי ונראה לי מעניין.
בחורה שכותבת על תובנות מהחיים שלה.
זה קשור להשראה.
עם חלק מהכיתות קראתי אותו ודיברתי עליו בכיתה.
עכשיו כשאנחנו מדברים על הזמן שחלף ונקודת המבט הבוגרת יותר. יש להם מקור התייחסות מוצק.